Известие

Collapse
No announcement yet.

В менуала пише: Firing order 1-3-4-2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги, а какво ще кажете за варианта 3 бобини, вместо 2. Примерно аз преди време като ми каза майстора, че ми е изгорял 1-ния канал на едната бобина, я смених с нова. Сега обаче си мисля, че ако ми се случи това отново, мога да върна обратно старата ми бобина и да и свържа другия канал който си работи. Струва ми се възможно. Наи-големия проблем може би ще бъде да и намеря място при другите две, но пък си мисля че ако реално работят само по един канал на двете бобини те ще загряват по-малко. По-ниската температура на работа, удължава живота на самата бобина, а може би и спомага за по-добра искра и респективно по-добра работа на двигателя.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от novalfist Покажи съобщение
      Колеги, а какво ще кажете за варианта 3 бобини, вместо 2.

      а те бобините са 4 всъщност
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от novalfist Покажи съобщение
        Колеги, а какво ще кажете за варианта 3 бобини, вместо 2. Примерно аз преди време като ми каза майстора, че ми е изгорял 1-ния канал на едната бобина, я смених с нова. Сега обаче си мисля, че ако ми се случи това отново, мога да върна обратно старата ми бобина и да и свържа другия канал който си работи. Струва ми се възможно. Наи-големия проблем може би ще бъде да и намеря място при другите две, но пък си мисля че ако реално работят само по един канал на двете бобини те ще загряват по-малко. По-ниската температура на работа, удължава живота на самата бобина, а може би и спомага за по-добра искра и респективно по-добра работа на двигателя.
        Може! Аз бях така извесно време.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #19
          Не можах да схвана идеята......Кой ти пречи да си носиш бобини и комутатори в багажника? и какво им пречи да са с висящ монтаж ако толкова закъсаш? Аз лично съм си прибирал от Русе с 1 бобина и освен по-високия разход и по-ниската мощност друго не съм видял. Ама като ти е толкова зор носи ги в багажника
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #20
            Да ползвам темата- наистина ли на 1 бобина (1 свещ на цилиндър) разликата е толкова осезаема?
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #21
              По трудно палене ,по-нестабилна работа на празен ход, по-тромава динамика ,и по-висок разход. Забравих да отбележа ,че съм имал клиенти които си карат така колите още от както са ги купили и си мислят ,че това си е ........И после има - А бе каква алфа бе?!?"
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #22
                Обаче ако я оправиш- 'Мале каква кола карам!'
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Да ползвам темата- наистина ли на 1 бобина (1 свещ на цилиндър) разликата е толкова осезаема?
                  При мене имаше осезаема разлика в динамиката, но иначе колата си вървеше и не само може да се прибереш отнякаде, но и може да си караш така известно време(стига това да не те дразни разбира се).
                  Принципно погледнато идеята на туин спарка е, че с две свещи на цилиндър сместа се възпламенява по-бързо и от там няма нужда от по-голямо предварение. Друго предимство е, че двигателя може да гори по-добре по-бедна смес с по-малко емисии. Предполагам, че когато имаш искра само на едната свещ в някои от цилиндрите, сместа там съответно се възпламенява по-бавно и изгара по-бавно.

                  Comment


                  • #24
                    Само да се върна на въпроса в началото: По-старите"Класически"модели /33,75,164/работят най-общо с общ плус и общо управление, след тях идват моделите с общ плюс и работа на управлението/към дюзите/2по2/ ,още по-новите са с управление на всяка дюза, а най новите са с директно впръскване в цилиндрите.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Да ползвам темата- наистина ли на 1 бобина (1 свещ на цилиндър) разликата е толкова осезаема?
                      а баш
                      след време се зацапват яко свещите и отказва да запали
                      освен това върви по-зле
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от novalfist Покажи съобщение
                        При мене имаше осезаема разлика в динамиката, но иначе колата си вървеше и не само може да се прибереш отнякаде, но и може да си караш така известно време(стига това да не те дразни разбира се).
                        Принципно погледнато идеята на туин спарка е, че с две свещи на цилиндър сместа се възпламенява по-бързо и от там няма нужда от по-голямо предварение. Друго предимство е, че двигателя може да гори по-добре по-бедна смес с по-малко емисии. Предполагам, че когато имаш искра само на едната свещ в някои от цилиндрите, сместа там съответно се възпламенява по-бавно и изгара по-бавно.
                        колега много Ви моля

                        бензинът не гори, а избухва
                        има съществена разлика

                        двете свещи имат съвсем друга цел при класическия тиун спарк
                        но и при 16 волтовия пак е различна от описаната тук
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          колега много Ви моля

                          бензинът не гори, а избухва
                          има съществена разлика
                          Много точно сам си го написал. Първо се възпламенява (избухва) и след това изгаря. Сега разлика между избухва и възпламенява може и да има, но тя не е съществена в случая. Мисля, че всички са ме разбрали какво сам имал впредвид.

                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          двете свещи имат съвсем друга цел при класическия тиун спарк
                          но и при 16 волтовия пак е различна от описаната тук
                          Би ли плииз ни обяснил каква е целта на двете свещи?

                          Comment


                          • #28
                            И ако може 16 клапанов евро 2 и евро 3- разликите. Щото има разлика в подреждането на кабелите и бобините.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #29
                              Започва да ми става интересно...... не заради спора м/у вас ,а за спора как работи Т.С., и изобщо какво е това чудо Крайно време е да се започне нещо.........
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                как работи Т.С., и изобщо какво е това чудо
                                що?
                                не знаеш ли?
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X